divendres, 17 d’agost del 2007

LES PLUGES AVANCEN

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Perdoneu, pero aquest bloc va de mal en pitjor. He intentat no se quantes vegades publicar el text i adjuntar les fotos i ni una cosa ni l'altra.

Espero que en dies propers ho pugui arreglar perque sino haure d'explicar i d'ensenyar fotos quan torni...

Anònim ha dit...

Cap problema, farem uns esmorzars inolvidables.
Cuideu-vos molt.
Joana

Òscar Prieto ha dit...

No passa res Baran!! Les tecnologies no sempre funcionen com nosaltres voldríem. Ja ens explicareu a la tornada com us ha anat...que per cert ja us deu quedar ben poquet!!

Salut,

Òscar

Anònim ha dit...

Anita, anita...que això ja s'acaba!!!! suposo que tornaràs amb mil i una històries que explicar. ja tinc ganes de sentir-les.

Jo vaig acabant de disfrutar els dies que ens queden...la veritat és que estic ben renovada i a punt per a nous projectes!!! .I és que em sembla que jo he vingut a aquest món a passar l'estiu!!!

Vinga ens veiem ben aviat...

Ah,em sap molt greu això de la memòria fotogràfica però jo m'esperava una foto fent " snorkling"... me la deus.

Una TONA de petons per a tots.