dijous, 19 de juliol del 2007

DES DE BALI



Tot i que no era la nostra intencio d`iniciar el viatge a Bali, ho hem hagut de fer pel tema de connexions aeries.

Aixi doncs, estem passant uns dies de molta tranquil.litat (massa i tot!) que em sembla ens fara falta al final del viatge. Dema dissabte 21 de juliol volem cap a Sulawesi i seguidament cap a Biak. De Bali comentar el somriure constant, els temples, les cerimonies i rituals, el kecak, la fruita tropical, la conduccio per l`esquerra (vam llogar un cotxe i ja l`hem provat!!) i els massatges. Ara ens esperen un parell d`hores de cremes i fang...

8 comentaris:

Baran ha dit...

Hola Quim!

Em demanaves que significa ~Baran~. Es una historia molt llarga que ja t`explicare quan torni. Es el meu sobrenom i en llengua farsi significa pluja. A Bali he sabut que significa junts.
Ambdues traduccions em semblen boniques.

Anònim ha dit...

Manel i Anna Bat!

Ai, ai, ai! Aquests comentaris del senyor Franco i dels suecs.
L`humor ja veig que no s`esvaeix per Catalunya.
Bon viatge a Finlandia!

Anònim ha dit...

Ja vaig dir jo que a Olot hi vivia una bona reportera (o bons reporters) del National!La fotografia del senyor de Bali no té preu!
Seguiu gaudint de tot allò que us ofereixi el viatge!

p.d: anna! ja tinc plaça!

Anònim ha dit...

Baraaan!! Quina il·lusió que finalment t'hagis decidit a fer el blog...espero que ens tinguis ben entretinguts!!

Jo ja torno a estar a Chaouen amb la Júlia....encara que falti el vostre ambient (jaja es q 13...son 13) tenim aquí 5 o 6 músics joves catalans que també ens entretenen....

Esperem més noticies teves....i ya li dire a la meva mare l'adreça del blog, que anava com boja per trobar-la.

Molts petonets blaus!

Coral Albero (a tot taaaaaai!)

Anònim ha dit...

Weis anna!

Veig que continues fent unes fotos de revista "national geographic" espero que bussegeu molt i us ho passeu molt bé!

Espero que no agafeu res i que continuis essent una sobravivent nata.

molts petonets a tots des d'olot.

Anònim ha dit...

Anna,
Espero que tot us vagi bé. Quina enveja això de les cremes i el fang...
Estic fent una repassada de geografia que és massa, he de buscar a l'atles tots els llocs on aneu.
Bé fins aviat

Joana

Anònim ha dit...

Princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Què tal??? La veritat és que és ben xulo això del blog el que m'agradaria és poder estar aquí amb vosaltres perquè pel que sembla esteu superbé...tot i que tants de dies de relax farjas, crec que ja et deuen posar nerviosa!!!!!

Per aquí tot bé...estic tot el dia amunt i avall i la setmana vinent marxo cap a Croàcia. Farem parada a Ljulubliana per començar a prendre vistes...jajaja.

M'espero en candeletes la tva foto submergint-te a l'aigua amb "les pates, les ulleres i el tubu", altrament dit per alguns SNORKLING...

disfruteu moltíssim i explica coses...
aquests balinesos que tremolin perquè ja arribat tia gilita.

UNA TONA DE PETONS

ah........la marta guitart ha aprovat!!! ho haurem de celebrar com cal quan torneu

Anònim ha dit...

Bar&Dau Bonetensis!

Greus distorsions et porten a confonde el Generalíssimo, de qui desconec la identitat impostada, amb el Camarada Trotski que subscriu.

Celebro que els caníbals siguin llepafils i que encara no hagin descobert que les espècies poden fer comestible fins i tot a la Madriles Pulgarsita, d'idealitzada memòria.

I celebro constatar que el Camarada Stalin, reverenciat on sigui, encara conserva el dit de ventar retrat(u)s.