dimarts, 10 de juliol del 2007

Després de la bona experiència del blog olotmarraqueix i dels ànims dels alumnes he volgut crear-ne un altre, perquè qui vulgui ens pugui anar seguint durant aquest nou periple.
M'imagino que hi haurà llocs remots sense internet, però gràcies a les parades a indrets més modernitzats podré anar-vos enviant notícies i també un recull de fotos. Intentaré anar contestant els missatges en la mesura que sigui possible.
Per cert, si hi ha algú que no hagi entrat mai a un blog i vulgui fer un comentari haurà de clicar l'opció comentaris que trobarà a sota de cada text que vagi penjant i un cop hi entri trobarà un requadre on poder escriure i a sota de tot haurà de marcar l'opció "otros" o bé "anònim".
Em farà molta il·lusió rebre comentaris i poder compartir les vivències amb tots vosaltres.

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Anna.... on és Papua???

Anònim ha dit...

Hola Marta!
Hi ha dues Papues: Papua Nova Guinea i Papua, també coneguda per Irian Jaya.
La primera és independent i la segona pertany a Indonèsia.
Al google earth es pot tenir una panoràmica molt clara.
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Ai, ai!
Acabo de penjar una foto al blog per personalitzar-ho més però em sembla que ara sí que tot plegat és molt narcisista!

Anònim ha dit...

Que no! Que surts com el que ets: una artistassa!
Un petó i bon viatge!
Soniaquesquedaalpladelestany

Anònim ha dit...

Anna, tot just ahir al vespre vaig saber, parlant amb en Quim Vilar, gran amic i col·lega meu, que us anàveu de viatge. Què bé!!! us desitjo un molt bon viatge i naturalment esperem una passada de fotos a la tornada. Una abraçada ben forta compartida amb en Jordi
Puri

Anònim ha dit...

Que us vagi molt bé.
Joana.

Anònim ha dit...

Anna! Amb aquesta foto de portada em recordes als periodistes del National Geographic i... això és un bon auguri perquè vol dir que ens sorpendràs amb un reportatge fotogràfic excel·lent!
Que tingueu un bon viatge,
Marta V.

Quim ha dit...

Hola. Doncs a mi m'agradaria saber una cosa que ja deu saber tothom que mira el bloc. Per què signes Baran?

Ep! bon viatge!

Anònim ha dit...

Hola,
Espero que el viatge hagi anat molt i que ja en comenceu a gaudir.

Fins aviat

Anònim ha dit...

Jo desitjo amb la més gran devoció que els la conjunció dels astres sigui propícia a la vostra felicitat.

Però si per mala estrugança aitals astres no volguessin emparar-se de vosaltres, sempre queda la solució de fotre-li un cop de paiella al Frai i hauran arribat de cop.

Viva Franco!!!

Anònim ha dit...

Hola Anna i Jordi,

Jo també us desitjo bon viatge i espero que ens confirmis amb alguna foto que estàs fent el viatge amb el president!

Viva la república!!!!!!!

Anònim ha dit...

anna

és que per Olot corren rumors que hi has anat acompanyada per tres suecs molt trempats...

Anònim ha dit...

baRAN toti i la madriles:
de moment veig que la foto dona peu a un futur bon reportatge! baran vegila que la gent del c33 busca reportrsr,
bon voyage
gato+gata

Anònim ha dit...

...y ya que veo que hay mucha gente por ahi, envio un saludo de la madriles, que esta muy feliz de saber que existen paraisos deshabitados y accesibles...besos

Anònim ha dit...

Baran!!!!!!!!!!!!!!!!
Em sap greu no haver escrit abans pero es k no sabia la direccio del blog. Aquest viatge no es aventura, es snorklin total.

jejeje

rekors a en Jordi i al canari

les fotos et queden molt be i diuen molt de qui les ha tirat.

PD: Ja li has explicat amb en Jordi la relacio amb aquella marroqui?
es broma!!! es que avui estic mlt animat i mira

Bon viatge i no paris de penjar fotos

Anònim ha dit...

Ciao Baran,
Acabem d'arribar d'Itàlia i tot i el meu enamorament per aquest país (té llocs encantadors!) no és res comparat amb el teu paradís. Quines fotos!! Són meravellosament impressionants! Espero que en puguis fer moltes més i poder-ne gaudir de la seva visió algun dia!
Una abraçada!